تجربه سفر به شهر های

نیس و پاریس

بزرگترین نمایشگاهها در زمینه بانکداری الکترونیکی

نمایشگاه (CARTES) Trustech یکی ازبزرگترین نمایشگاهها در زمینه بانکداری الکترونیکی دردنیا می باشد که هرساله در کن ، هنگ کنگ و لاس وگاس آمریکا برگزارمی گردد. این نمایشگاه نیز از تاریخ ۲۸ نوامبر تا ۳۰ نوامبر در کن فرانسه برگزار می گردد. درنمایشگاه امسال در فرانسه جدیدترین دستاوردها در زمینه سیستم های پرداخت ، کارتهای هوشمند و امنیت پرداخت ، نقش host card emulation) ) در امنیت شبکه ، مدلهای جدید کسب و کار و تاثیر آن برصنعت بانکداری ، پرداخت های مبتنی بر موبایل شامل nfc ،hce ، se و tokenization ،Id های بیومتریک ، دولت الکترونیک و نقش آن در تحقق Eid ، Emv و نقش آن در کاهش کلاهبرداری ها ، آینده ارز دیجیتال ، چالش ها و فرصت ها برای Fin Tech ، نقش پول در بازارهای درحال ظهور ، Mpos، کیف پول و پرداخت های P2P درمعرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.trustech-event.com/ مراجعه نمایید.شرکت توسعه سفر و صنعت پارسیان در نظر دارد زمینه حضور و بازدید مدیران ، کارشناسان و متخصصین صنعت بانکداری و موسسات وابسته و همچنین شرکت های It Banking Service و تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک کشور و سایر علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات را از این نمایشگاه فراهم آورد.hce

۹۶/۰۹/۰۶ تا ۹۶/۰۹/۱۲

۶ شب و ۷ روز اقامت

تجربه سفر به شهرهای

نیس , پاریس

برنامه سفر

۴ شب اقامت در شهر نیس

نیس (به فرانسوی: Nice) یک کمون و شهر در فرانسه است که در ناحیه پروانس آلپ-کوت دازور واقع شده‌است

۲ شب اقامت در شهر پاریس

پاریس (به فرانسوی: Paris)، پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می‌گذرد.

خدمات ما

بیمه نامه مسافرتی به ارزش ۳۰۰۰۰ یورو

تکمیل مدارک برای ارائه به سفارت و اخذ ویزای شنگن

تنظیم وقت سفارت

اخذ دعوتنامه رسمی

2 روز کامل انجام بازدیدهای میدانی در شهر پاریس

راهنمای فارسی زبان در طول مقصد سفر

ترانسفر فرودگاهی

ثبت نام درنمایشگاه و تهیه کارت نمایشگاه

بلیط هواپیما / قطار در مسیر پاریس – نیس – پاریس

ارائه خدمات حمل و نقل رایگان برای بازدید از نمایشگاه به مدت ۲ روز

1 روز کامل انجام بازدیدهای میدانی موناکو و مونته کارلو

1 روز کامل انجام بازدید های میدانی در شهر نیس و کن

آخرین مهلت ثبت نام : ۲۰ خرداد ماه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس مسئول پروژه خانم ملکی با شماره تلفن ۴۲۶۱۸ داخلی ۱۰۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۹۶۴۶۴۶۸۶ تماس حاصل فرمایید.

http://www.persiangroup.asia

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب