نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات 2017

نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات 2017

CeBIT بزرگترین نمایشگاه صنعت IT و مخابرات مهمترین رویداد دنیای دیجیتال حضور و بازدید متخصصان و علاقمندان به حوزه کامپیوتر، IT و صنایع مخابرات را در نمایشگاهCeBIT هانوفر با موضوع ICT ، انواع کامپیوترهای خانگی و قابل حمل، گرافیک و صدا، کیس و خنک کننده ها ، سرگرمی و بازیهای دیجیتالی، سیستمهای هوشمند الکترونیکی ، انواع موبایل و تجهیزات جانبی ، دوربین های عکاسی و فیلم برداری ..

۹۵/۱۱/۰۸ تا ۹۵/۱۱/۱۴

6 شب و 7 روز اقامت

تجربه سفر به شهرهای

پاریس , هامبورگ

برنامه سفر دور اول

3 شب  اقامت در شهر پاریس

پاریس، پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می‌گذرد. پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است.

3 شب در شهر هامبورگ

هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و همچنین هشتمین در اتحادیه اروپا است. هامبورگ سومین بندر بزرگ در اروپا بعد از آنتورپ و روتردام است. هامبورگ یک شهر ایالتی است، یعنی یکی از شانزده ایالت آلمان نیز به شمار می‌آید.

خدمات ما

بیمه نامه مسافرتی 30 هزار دلاری

تکمیل مدارک, ارائه به سفارت و اخذ ویزای شنگن

تنظیم وقت سفارت

اخذ دعوتنامه رسمی

یک گشت شهری تمام روز در پاریس

راهنمای فارسی زبان

ترانسفر فرودگاهی

ثبت نام درنمایشگاه و تهیه کارت نمایشگاه

3 روز ترانسفر نمایشگاهی و بازدید از نمایشگاه

یک گشت شهری تمام روز در رم

یک گشت شهری تمام روز در هامبورگ

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب