تجربه سفر به شهر های

بارسلون

نمایشگاه GSMA یکی از بزرگترین نمایشگاهها موبایل و نرم افزارها(گروه دوم)

نمایشگاه GSMA یکی از بزرگترین نمایشگاهها درصنعت موبایل و نرم افزارها و اپلیکیشن های پیشرفته در حوزه های مختلف خصوصاً در صنعت بانکداری می باشد که هرساله در بارسلونای اسپانیا برگزارمی گردد و در سال ۲۰۱۸ نیز از تاریخ ۲۶ فوریه تا ۱ مارچ در این شهر نیز برگزار می گردد.امروزه با نصب نرم افزارهای خاص و پیشرفته برروی تلفن همراه می توان علاوه بر مکالمات روزانه ، از سایر خدمات مانند آگاهی از تراکنش های مالی و خدمات بانکی به عنوان یک سیستم حسابداری پیشرفته استفاده نمود. بازدید از نمایشگاه GSMA این فرصت را برای مدیران بانکها ، متخصصین کامپیوتر و IT و کاربرانی که ازنرم افزارهای تلفن همراه برای امور مالی و حسابداری و سیستمهای بانکی استفاده می نمایند فراهم می آورد که با آخرین دستاوردهای این صنعت آشنا شوند. ( برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این نمایشگاه به سایتwww.mobileworldcongress.com مراجعه نمائید. ) گروه بین المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان در نظر دارد زمینه حضور مدیران ، کارشناسان فعال و متخصصان در این حوزه و سایر حوزه مرتبط با این نمایشگاه را بصورت مطلوب فراهم آورد .

۹۶/۱۲/۰۶ تا ۹۶/۱۲/۱۰

۴ شب و ۵ روز اقامت

تجربه سفر به شهر

بارسلون

برنامه سفر

۴ شب و ۵ روز اقامت در شهر بارسلون

بارسلون پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است.

خدمات ما

بیمه نامه مسافرتی

اخذ ویزای شنگن

اخذ دعوت نامه رسمی

تنظیم وقت سفارت

راهنمای فارسی زبان در طول مقصد سفر

خودرو در اختیار بمدت ۹ ساعت در روز جهت انجام بازدیهای میدانی و حضور در نمایشگاه

انجام بازدیدهای میدانی در شهر بارسلونا

ترانسفر فرودگاهی در شهر بارسلونا

* پکیج فوق بر مبنای ۲۰ نفر بسته شده است. هر گونه کاهش تعداد نفرات در هزینه سفر تاثیر گذار خواهد بود.

* هزینه ثبت نام در نمایشگاه و کارت نمایشگاه با توجه به متغیر بودن شرایط ثبت نام دراین پکیج محاسبه نگردیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۶۱۸-۰۲۱ داخلی ۱۰۶ و همراه : ۰۹۱۹۰۴۰۴۸۰۴ خانم فاضلی تماس حاصل نمائید

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب