کنگره سالانه انجمن متخصصین زنان اروپا

از شهرهای پاریس و بارسلون دیدن کنید

کنگره سالانه انجمن متخصصین زنان اروپا گروه دوم

کنگره سالانه انجمن متخصصین زنان اروپا (European Society of Gynecology) از تاریخ 18 اکتبر الی 21 اکتبر 2017 در شهر زیبای بارسلونا کشور اسپانیا برگزار می گردد.این کنگره یکی از معتبرترین کنگره ها در زمینه تخصصی زنان و زایمان به شمارمی¬آید ، که هرساله با حضور جمع کثیری از متخصصان زنان و زایمان از سراسر دنیا در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می گردد .برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به آدرس http://www.esg2017.com/ مراجعه نمایید .

۹۶/۰۷/۲۲ تا ۹۶/۰۷/۳۰

۸ شب و ۹ روز اقامت

تجربه سفر به شهرهای

بارسلون - پاریس

برنامه سفر

۳ شب اقامت در شهر پاریس

پاریس (به فرانسوی: Paris)، پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می‌گذرد.

۵ شب اقامت در شهر بارسلون

بارسلون پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. جمعیت شهر بارسلون ۱٫۶۲۱٫۵۳۷ در منطقه‌ای به وسعت ۱۰۱٫۴ کیلومتر مربع و منطقه شهری بارسلون بدون احتساب حومه در منطقه‌ای به وسعت ۸۰۳ کیلومترمربع بیش از ۴٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر است.مجموعاً در حدود پنج میلیون نفر در ناحیه شهری بارسلونا زندگی می‌کنند. همچنین این شهر بخش اصلی شهرداری‌ها و شهرستان‌های هم جواریست که منطقه شهری بارسلونا را با جمعیت ۳٫۲۱۸٫۰۷۱ می‌سازند. بارسلون ششمین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا و بزرگ‌ترین کلان شهر اروپا در کنار دریای مدیترانه است.

خدمات ما

بیمه نامه مسافرتی

تکمیل مدارک برای ارائه به سفارت واخذ ویزای شنگن

تنظیم وقت سفارت

اخذ دعوتنامه رسمی

یک فقره بلیط هواپیما از پاریس به بارسلونا

گشت تمام روز در شهر پاریس

2 گشت تمام روز در شهر بارسلونا

انجام کارهای ریجستری با دریافت هزینه های مربوطه از مشارکت کنندگان

ترانسفر ر ایگان از محل برگزاری کنگره و بالعکس در تمام روزهای برگزاری کنگره

ترانسفر فرودگاهی در شهرهای پاریس به بارسلونا

راهنمای فارسی زبان درطول سفردرمقصد

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مسئول پروژه تماس حاصل نمائید

خانم سعیدی تلفن : 42618-021 داخلی 104 همراه 09190404600

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب