تجربه سفر به شهر های

تورنتو و نیاگارا

کنگره علمی بین المللی تروما ۲۰۱۸

کنگره علمی بین المللی تروما ۲۰۱۸ توسط انجمن ترومای کانادا (Trauma association of canada)در تاریخ ۲۲ تا۲۳ فوریه ۲۰۱۸ در شهر تورنتو برگزار می گردد . این کنگره فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با آخرین یافته های علمی و تجربی در این حوزه تخصصی بشمار می آید.جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.traumacanada.org/event-2555707 مراجعه فرمایید.گروه بین المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان در نظر دارد با توجه به تجربه موفق در برگزاری و ایجاد زمینه حضور پزشکان متخصص در کنگره های مختلف پزشکی در دنیا زمینه حضور متخصصین محترم جراحی ارتوپدی ، طب اورژانس و تروماتولوژیستهای کشور را برای حضور در این کنگره علمی فراهم آورد.

۹۶/۱۲/۰۲ تا ۹۶/۱۲/۰۸

۶ شب و ۷ روز اقامت

تجربه سفر به شهرهای

تورنتو , نیاگارا

برنامه سفر

۴ شب اقامت در شهر تورنتو

این شهر در منطقهٔ جنوب انتاریو و در شمال‌غرب دریاچهٔ انتاریو قرار دارد. تورنتو با جمعیتی بیش از ۲٫۵ میلیون نفر، پنجمین شهر آمریکای شمالی از حیث جمعیت است و ناحیهٔ شهری تورنتو با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، هفتمین ناحیهٔ شهری پرجمعیت آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

۲ شب اقامت در شهر نیاگارا

آبشارهای نیاگارا (به انگلیسی: Niagara Falls) به مجموعهٔ سه آبشار گفته می‌شود که در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا جای دارد. این آبشارها در سر جنوبی گلوگاه رود نیاگارا قرار دارد.

خدمات ما

اخذ ویزای مالتیپل ۵ ساله کانادا

پرداخت هزینه های مربوط به بیومتریک و انگشت نگاری

تنظیم وقت سفارت و تکمیل مدارک برای ارائه به سفارت

تضمین دعوتنامه رسمی برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا ( اعتبار پاسپورت ۵ ساله باشد ) ،

کلیه ترانسفرهای فرودگاهی در شهرهای تورنتو - نیاگارا

ترانسفرهای فرودگاهی

راهنمای فارسی زبان درطول سفردرمقصد

بیمه نامه مسافرتی به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار

ترانسفر رایگان از محل برگزاری کنگره و بالعکس در تمام روزهای برگزاری کنگره

یک گشت تمام روزشهری به همراه تور ویژه آبشار نیاگارا و نهار در رستوران گردان

یک گشت تمام روز در شهر تورنتو

ترانسفر زمینی از تورنتو به نیاگارا و از شهرنیاگارا به فرودگاه بین المللی تورنتو

تور اختیاری ونکوور

                           لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مسئول پروژه تماس حاصلنمایید                                  خانم فاضلی ۰۲۱۴۲۶۱۸ داخلی ۱۰۶ یا شماره همراه ۰۹۱۹۰۴۰۴۸۰۴

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب