تجربه سفر به شهر های

پاریس و وین

نمایشگاه بین المللی Bautec یکی از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی Bautec یکی از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان می باشد این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ درشهر برلین آلمان برگزار می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bautec.com مراجعه فرمایید.حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین یافته های علمی – تجربی و تکنولوژیکی در حوزه صنعت ساختمان فراهم می آورد.گروه توسعه سفر و صنعت پارسیان در نظر دارد زمینه حضور متخصصان و کارشناسان شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان را در این نمایشگاه بزرگ فراهم آورد .

۹۶/۱۱/۲۹تا ۹۶/۱۲/۰۶

۷ شب و ۸ روز اقامت

تجربه سفر به شهرهای

برلین, پاریس,

برنامه سفر

۳ شب اقامت در شهر پاریس

پاریس (به فرانسوی: Paris)، پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر می‌گذرد.

۴ شب اقامت در شهر برلین

برلین همچنین نام ایالتی است که این شهر در آن قرار دارد. مساحت آن ۸۹۹ کیلومتر مربع است و این شهر ۳۸ کیلومتر از شمال به جنوب و ۴۵کیلومتر از شرق به غرب امتداد یافته‌است.

خدمات ما

بیمه نامه مسافرتی به ارزش ۳۰۰۰۰ یورو

اخذ ویزای شینگن

تشکیل پرونده و تکمیل مدارک برای ارائه به سفارت

تنظیم وقت سفارت

2 روز ترانسفر نمایشگاهی و بازدید از نمایشگاه

کلیه ترانسفرهای فرودگاهی در شهرهای پاریس و برلین

راهنمای فارسی زبان درطول سفردرمقصد

کارت ورود به نمایشگاه

2 گشت شهری تمام روز در شهر پاریس

1 گشت شهری تمام روز در شهر برلین

پکیج فوق بر مبنای ۲۵ نفر بسته شده است. هرگونه کاهش

تعداد نفرات در هزینه سفر تاثیرگذار خواهد بود.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مسئول پروژه خانم ملکی با شماره تلفن ۴۲۶۱۸داخلی ۱۰۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۹۶۴۶۴۶۸۶ تماس حاصل فرمایید.

تورهای دیگر ما

راهنمای سفر به آلمان

راهنمای سفر به روسیه

راهنمای سفر به انگلیس

نمایشگاه جهانی صنعت نفت ۲۰۱۷

تماس با ما

  •    تهران-خيابان ميرزاي شيرازي-بين خيابان مطهري و خيابان بهشتي-نبش كوچه آزادگان-پلاك ۲۱۹ (ساختمان زيتون) طبقه سوم واحد ۴

  •     شماره تماس: ۹۸۲۱۴۲۶۱۸ +

  •    ایمیل: info@persiangroup.asia

درباره گروه پارسیان

«گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» با تکیه بر توان تخصصی و تجربی مدیران این مجموعه، پشتوانه‌ای ۲۰ ساله دارد و با خلاقیت و ظرفیت‌های علمی و تجربی، بنیان‌گذار دیدگاهی متمایز در زمینه‌های صنعت گردشگری، توسعه صنعتی و رشد علمی بوده و مجموعه‌ای بی‌بدیل را پی نهاده است. بنیان «گروه بین‌المللی توسعه سفر و صنعت پارسیان» بر اساس تعامل و ارتباط میان حوزه گردشگری و زمینه‌های تخصصی تجارت و صنعت، پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و جهانگردی در سطح بین‌المللی پی‌ریزی شده است.

تمامی حقوق برای گروه پارسیان محفوظ میباشد.ایده و طراحی گرشاسب